Wednesday, September 16, 2009

Sekitar Program Reading Session

Assalamualaikum kepada semua.Syukur pada Allah maha Besar kerana masih bagi saya peluang untuk mengnikmati segala macam nikmat di muka bumi ini.Selawat dan salam juga pada Nabi junjungan besar kita,Nabi Muhammad kerana tanpanya mungkin kita tidak akan berada dalam zaman Islam yang baik pada hari ini.

Alhamdulillah,sampai juga masa nya untuk saya garapkan sedikit perkongsian tentang pengalaman yang selama ini terbuku dihati untuk dikongsikan bersama teman-teman.Pada 6 September yang lepas saya sempat berpeluang untuk mengikuti satu program "Reading Session" anjuran Biro Social Development, Kelab Titian Wahyu,UIAM di Sekolah Pendidikan Khas (cacat penglihatan),Setapak.

Antara tujuan dan objektif program ini diadakan adalah untuk memupuk semangat kasih sayang dan bantu membantu kepada golongan kurang upaya yang selama ini kurang mendapat perhatian daripada pihak-pihak tertentu.Ini adalah saya kira pengalaman yang paling berharga pada diri yang selama ini tidak pernah terfikir untuk menyumbang bakti kepada golongan kurang upaya seperti cacat penglihatan.Program ini juga merupakan program tahunan untuk biro SD.Dibawah ini saya lampirkan beberapa gambar-gambar ketika program untuk tatapan semua.Jika sesiapa berminat untuk menabur bakti dan jasa pada masyarakat boleh menyertai kami di kelab Titian Wahyu UIAM.Kami mengalu-alukan penyertaan anda bersama kami.






Sekolah Program Reading Session



Kawasan Sekolah dari luar



Barisan sukarelawan Reading Session



Sempat berposing ye Kak Mie



Saya bersama Kevin aka anak buah saya



Bergambar bersama warden asrama




Bergambar kenangan antara peserta






*kredit to kak mie coz ambil gambar kami..

No comments: